Retourbeleid

Millie’s Store raad aan om de artikelen (kleding, accessoires, schoenen,…), voor zover mogelijk, in de originele verpakking en oorspronkelijke staat (niet gewassen, gedragen, onbeschadigd en voorzien van de originele labels) te laten daar de koper (afnemer) aansprakelijk is voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het behandelen van de goederen dat verder gaat dan nodig was om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Technische info
Retourzendingen zijn op eigen kosten. Retourneren van producten die werden aangekocht met korting is niet mogelijk. Retourneren is op eigen risico: Millie’s Store is niet verantwoordelijk voor verlies van uw retourzendingen. Het is daarom altijd slim om je pakket retour te zenden met een trackingcode van Bpost/PostNL zodat je een bewijs van verzending hebt.

Verkeerde maat besteld?


Past je item niet en wil je het retourneren voor een andere maat of voor een ander item? Zolang we jouw maat op voorraad hebben is dit geen probleem! Je kan het product binnen 14 werkdagen terug sturen naar onderstaand retouradres.
Wanneer we jouw retour succesvol hebben ontvangen en deze aan de retourvoorwaarden voldoet, krijg je een tegoedbon waarmee je het item of een ander item opnieuw kan bestellen. Met inachtneming van hetgeen is bepaald in de vorige zin, draagt Millie’s Store er zorg voor dat het volledige aankoopbedrag excl. de gemaakte verzendkosten aan de koper (afnemer) wordt terugbetaald.

Millie’s Store behoud zich op het recht om te wachten met terugbetaling tot we de goederen hebben ontvangen.

RETOURADRES

Millie’s Store
Zoutelaan 18
8300 Knokke

Schuiven naar boven